Odpowiedzi

2010-01-10T21:50:26+01:00
- zanieczyszczanie wód, poprzez wylewanie szkodliwych substancji,
- wyrzucane śmieci do wody ( a nie w miejsca do tego przeznaczone).
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:38:53+01:00
Zwieksza sie poziom wod na wskutek ocieplenia klimatu spowodowanegp przez zanieczyszczenia
skazenia wod przez katastrofy tankowcow
skazenie przez wyrzucanie odpadow do wod
skazenia przez odprowadzanie rurociagow z nieczystosciami do wod
zmiejszenie ilosci tlenu w wodach
rozwoj szkodliwych bakterii
zmiany zabarwienia, mętności i temperatury
zachwiania równowagi ilościowej ryb(polowy ,wymieranie gatunkow przez skazenie)
6 3 6
2010-01-11T00:26:17+01:00
*wyrzucanie śmieci do wod
*skażenia przez odprowadzanie rurociągów z nieczystościami do wód
*zmniejszenie ilości tlenu w wodach
*rozwój szkodliwych bakterii
*zmiany zabarwienia, mętności i temperatury
16 4 16