Odpowiedzi

2010-01-10T21:51:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:52:26+01:00
„ W najprostszym ujęciu wolność opisuje sytuacje braku zewnętrzne go przymusu”

Pierwsze skojarzenie wolności to wolność narodu do samostanowienia, do wyznawania swojej religii, kultywowania swoich zwyczajów i kultury.

Wolność jest prawem do wyznawania swoich poglądów.

Dla nas Katolików wolność powinna mieć najszerszy wymiar, ale w oparciu o Boże przykazania. Można ją rozpatrzyć na podstawie Dekalogu. Bóg nakazuje ludziom swoje przykazania, ale są one drogą do przyjaźni z Bogiem wybór należy do nas, gdyż Bóg dał nam wolna wolę. Nie można ich odnieść do „zewnętrznego przymusu”.

Jesteśmy wolni i wcale nie musimy słuchać rodziców no może na razie póki nie mamy 18 lat, ale za to teraz możemy wszystkim opowiedzieć, jacy nasi „starzy” są wredni. Czasem ich oszukamy, ale są sami sobie winni, że są tacy naiwni i łatwowierni. Nie możemy się opiekować starymi rodzicami od tego są domy starców. Pracujemy i mamy prawo do odpoczynku, rozrywki, urlopu a nie być uwiązanymi przez staruszków.
2010-01-10T21:54:59+01:00
Wolność jest to moim zdaniem swoboda działania .możemy robić to co nam się podoba i nikt na nas nie naciska nie napiera .