Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T21:53:50+01:00
1.Zeus
2.Penelopa
3.Apollo
4.Eris
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:54:41+01:00
Pomysłowy jak Dedal
wierna jak Penelopa
piękny jak Apollo, narcyz, Helios
kłótliwa jak Hera, Elis

:]
Mam nadzieję, że pomogłam :]
37 4 37
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T22:00:57+01:00
A - pomyłowy jak Dedal
b - wierna jak Penelopa
c - piękny jak Adonis
d - kłotliwa jak Eris
24 3 24