Odpowiedzi

2010-01-10T21:57:03+01:00
2,5km²=2500000m²=25000000000cm²
10000*10000=100000000
25000000000cm²:100000000=250cm²
3 4 3
2010-01-10T21:58:51+01:00
1km kwadratowy = 10.000.000.000. cm kwadratowych
2,5km kwadratowego = 25.000.000.000 cm kwadratowych

2,5km kwadratowych odpowiadam 25.000.000.000 kwadratowych w rzeczywistości

w skali 1:10 000

2,5km kwadratowych - 25.000.000.000 / 10 000
2,5km kwadratowych na mapie - 250 000 cm kwadratowych na mapie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:01:10+01:00
Zamieniamy km ^2 na cm ^2
2,5 km^2=2,5*1 000 000 m^2= 2 500 000 m^2= 2 500 000 *10 000 cm^2=
25 000 000 000 cm^2
musimy te cntymetry podzielic przez skale podniesiona do kwadratu poniewaz musimy pmniejszyc i jeden bok i drugi bok
czyli
10 000* 10 000= 100 000 000
wiec
25 000 000 000 cm^2/ 100 000 000= 250cm^2
3 5 3