Proszę o sprawdzenie wiadomości ;)

Będziesz brać udział w zawodach sportowych rangi mistrzowskiej w Londynie. Napisz
wiadomość do koleżanki mieszkającej w Anglii, w którym:
• poinformujesz o swoim udziale w zawodach,
• zaprosisz koleżankę na swój występ,
• zapewnisz, że nie będzie to stracony czas,
• zaproponujesz spotkanie po zawodach.

Hi Ann,
Next saturday I will start in sport competition in London. I want to invite You to be there and to see me in competition. I promise, You won't lost time and You will have a good fun. Maybe after competition We will go to the restaurant?
XYZ

2

Odpowiedzi

2010-01-10T22:04:24+01:00
Wydaję mi się dobrze być napisane i pod względem gramatycznym jak i sensowym.
Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • oleQ
  • Początkujący
2010-01-10T22:26:24+01:00
Pierwsze zdanie:
I'm going to start in sport competition in London next Saturday.

You won't waste your time and you'll have a good fun.