Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:03:12+01:00
100 m - spadek o 0,6 stopnia temperatury
x - wspólna jednostka
0.6x=3,6
x=6
6*100=600
1395+600=1995 m n.p.m.
1 5 1
2010-01-10T22:06:51+01:00
Temperatura w górach spada o 0,6st. na każde 100m w górę. Jeśli zatem w schronisku wynosi 3,6 stopnia to:

3,6 : 0,6 = 6
6*100=600

1395+600=1995

Tempetatura wynosi 0 stopni na wysokości 1995 m n.p.m.
3 4 3