Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:04:53+01:00
2010-01-10T22:04:53+01:00
W temperaturze pokojowej jest to bezbarwny, bezwonny i niedrażniący gaz. Temperatura wrzenia: -191,5 °C. Temperatura topnienia: -204 °C. Jest trudno rozpuszczalny w wodzie. Tlenek węgla ma nieco mniejszą gęstość od powietrza, jako produkt spalania paliw (czad) powstaje jednak w mieszaninie z ciężkim dwutlenkiem węgla, co sprawia, że spaliny mają sumaryczną gęstość większą od powietrza i gromadzą się w dolnych partiach pomieszczeń
7 4 7
2010-01-10T22:06:46+01:00