Odpowiedzi

2010-01-10T22:08:13+01:00
Nasiona+owocnia=owoc
http://www.wsipnet.pl/oip/biologia/dzial5/r15/l7/pdf/7.pdf
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:08:35+01:00
Owoce mogą być pojedyncze, wówczas powstają z jednej zalążni i złożone owocostan lub też zbiorowe wtedy powstają z kilku słupków wolnych (apokarpicznie). Owoce pojedyncze, powstające z jednej zalążni, dzieli się z kolei na owoce suche (o suchej owocni) i mięsiste (o soczystej owocni).
2 3 2