Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:25:44+01:00
Być człowiekiem sumienia, to znaczy żyć w zgodzie ze swoim sumieniem, słuchać głosu serca, który jest głosem samego Boga
25 4 25
2010-01-10T22:25:55+01:00
Sumienie samo w sobie, to głos duszy, który mówi co dobre, a co złe. Być człowiekiem sumienia, to żyć według wyznaczonych zasad, być prawym człowiekiem, postępować według moralnych i etycznych praw. Sądzę, że tyle wystarczy ! :) Pozdrawiam.
19 3 19
2010-01-10T22:27:35+01:00
To znaczy: że będziemy odpowiadać za swoje winy. Nigdy nie zgonimy winy na kogoś innego. B ędziemy wierni.
11 2 11