Odpowiedzi

2010-01-10T22:26:48+01:00
Roznica poziomow to
2200-1600=600m
600m*0,6st/100m=3,6st

temperatura obnizy nam sie o 3.6st

10-3,6=6,4st.

Odp. Na wysokosci 2200mnpm temperatura wynosic bedzie 6,4st
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:27:46+01:00
Różnica wysokości
2200 m n.p.m - 1600 m n.p.m = 600 m


Różnica temperatury

0,6 * 6 = 3,6 stopni celsjusza

+ 10 stopni - 3,6 stopni = 6,4 stopnie

Odp. Na wysokości 2200 m n.p.m temperatura będzie wynosić 6,4 stopnia celsjusza
2 5 2
2010-01-10T22:28:44+01:00
2200 m.n.p.m - 1600 m.n.p.m = 600m

600m:100m=6

6* 0,6⁰C = 3,6⁰C

10⁰C-3,6⁰C=6,4⁰C

Odpowiedź: Temperatura powietrza na wysokości 2200 m.n.p.m wynosi 6,4⁰C.