Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:27:25+01:00
Scrooge był zadufanym w sobie człowiekiem, chciwym i łasym na pieniądze, byl samotny. jednak dzieki duchom zrozumial że w zyciu nie sa wazne dobra materialne, tylko inni ludzie. zaczal szanowac znajomych i pomagac im, nie liczyl sie juz tylko on sam,ale i inni ludzie.
2010-01-10T22:28:59+01:00
Ebenezr Scrooge przed nawiedzeniem duchów był skąpym chamem, nienawidził świąt i nie pozwolił innym cieszyć się z nich. Pewnej nocy do Scroge'a przybyli czterej duchowi. Pierwszy pokazał mu jak jego życie wyglądało za młodu, drugi pokazał mu jaki jest skąpy, a trzeci, że dziecko jego pracownika jest bardzo chore, a z powodu jego skąpości rodzice nie mają pieniędzy na operacje. Czwarty duch pokazał mu jak będzie wyglądała jego śmierć, że nikt na nią nie przyjdzie. Po nawiedzeniu duchów Ebenezer stał się bardzo pomocnym bohaterem.