Odpowiedzi

2009-09-23T22:44:21+02:00
Oblicz p gdy LOGabc=p LOGaP=2 LOGb P = 3 LOGcP=6
nie rozumiem zapisu, ale spróbujmy
logabc=p
11=LOGaP+ LOGbp+ LOGcP=logapbpcp=logabc+logp³=p+logp³
11-p=logp³
p³=10 do potęgi 11-p

i tu zaczynaja się schody.....
ale czy duże p i małe p to to samo?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T22:46:16+02:00
10^p = ABC

logpA= 1/2
logpB= 1/3
logpC= 1/6

logpABC= 1/2 + 1/3 + 1/6 = 1

ale nie rozumiem zapisu LOGabc = p. abc jest w podstawie ?