Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:33:09+01:00
Można sprawdzić to tak że sprawdzimy ile każdy przejechał w godzinę :D

sam os.

450 : 5 = 90 km

sam cięż.

180 : 3 = 60 km

Samochód osobowy przejechał w ciągu 1 godziny więcej więc jechał szybciej :D
1 1 1
2010-01-10T22:34:23+01:00
S₁=450km
t₁=5h
v₁=s₁/t₁
v₁=450/5
v₁=90km/h

s₂=180km
t₂=3h
v₂=s₂/t₂
v₂=180/3
v₂=60km/h

Samochód poruszał się szybciej. ;)
2 3 2
2010-01-10T22:37:53+01:00
Samochód osobowy
v=s/t
v=450000/18000=25m/s
samochód ciężarowy
v= 180000/10800=16,7m/s

Samochód poruszał się szybciej
2 2 2