Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:38:29+01:00
Oszczędności - dopełniacz , l.mn, rodzaj nijaki
worków - dopełniacz , l.mn., r, męski
monet- dopełniacz , l mn, rodzaj żeński
sztabek złota - dopełniacz , l.mn, rodzaj żeński
majątku - dopełniacz , l poj, r nijaki
  • UFO0
  • Początkujący
2010-01-10T23:08:42+01:00
Oszczędności - D, l.mn, r nij
worków - D l.mn, r męs
monet- D l.mn, r żeń
sztabek złota - D l.mn, r żeń
majątku - D l.poj, r nij