Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T00:08:12+02:00
10 h =600 minut
600 minut= 100 samochodow
10 minut = x
10*100/600=x
x=1000/600
x= 1, 6 samochodu

odp. wyprodukowano ponad 1samochod
1 4 1
2009-09-24T00:23:00+02:00
10h -> 600 min

100/600 = 1/6 - w 1 minute

10*1/6=1⅔ - w 10 min

Odp. Fabryka wyprodukuje w 10 min jeden samochód i ponad połowę 2.
1 4 1
2009-09-24T00:26:35+02:00
600min- 100samochodów
10min - x samochodów

x= 10*100/600
x= 10/6
x= 1⅔

Odp. w ciągu godziny wyprodukowano 1 samochód.
1 3 1