Odpowiedzi

2010-01-11T08:21:43+01:00
250N : 10 m/s^2 (10 metrow na sekunde kwadrat ) = 25kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T08:24:33+01:00
Skoro Ciężar ciała wynosi 250 N , to masa wynosi 25 kg.
bo : 1kg = 10 N
czyli jak masz 250N to dzielisz na 10 aby otrzymać w kilogramach.
250N : 10 = 25 kg

czekam na naj :) pozdro
1 5 1
2010-01-11T09:10:15+01:00
1 N = 1m*kg/s²
250N : 10 m/s² = 250 m*kg/s² : 10 m/s² = 25kg
Odp. Masa ciała wynosi 25kg