Odpowiedzi

2010-01-11T08:46:57+01:00
A-wiek Agnieszki
m-wiek Magdy

a=m+5
2a=2m+7

a=m+5
2(m+5)=2m+7

a=m+5
2m+10=2m+7

a=m+5
2m-2m=7-10

a=m+5
0=-3
Układ nie ma rozwiązań.
Odp:Agnieszka pomyliła się w obliczeniach.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T09:14:14+01:00
X - wiek Agnieszki
y -wiek Magdy

x = y + 5
2y = 2x - 7

x = y + 5
2y = 2 * (y + 5) - 7

x = y + 5
2y = 2y + 10 - 7

x = y + 5
2y - 2y = 3

x = y + 5
0 = 3

Układ sprzeczny
Odp: Agnieszka pomyliła się w obliczeniach.
23 4 23