Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T09:01:45+01:00
Pomiar siły ciężkości Fс= m*g
Fс-wartość siły
m-masa ciała
g-10N/kg


Wyznaczanie gęstości substancji p=m/v
p-gęstość substancji
m-masa ciała
v-objętość ciała

Pomiar ciśnienia p=f/s
p-ciśnienie
f-wartość siły parcia
s-pole powierzchni

powodzenia
2010-01-11T09:05:51+01:00
F=m x g jest to wzór na siłę ciężkości
F-siła
m-masa
g-przyspieszenie ziemskie
g=9.81 m/s2 (sekunda do kwadratu)
g w przyblizeniu=10 m-s2

p=m x v to jest wzór na pęd
p-pęd
v-szybkość
m-masa
1 1 1