Czy możesz mi to przetłumaczyć na polski ;)

1) Well, I think that you should go to a doctor or go to bed.
2) Don't worry. I will help you with your homework.
3) Well, I think that you should spend more time on field.
4) You should drink stock of herb. :D
5) Don't worry I will lend you some money. Now, cheer up!

2

Odpowiedzi

2010-01-11T09:42:42+01:00
1) Well, I think that you should go to a doctor or go to bed.
Wydaje mi się, że powinieneś iść do lekarza albo położyć się do łóżka

2) Don't worry. I will help you with your homework.
Nie martw się. Pomogę ci odrobić twoją pracę domową.

3) Well, I think that you should spend more time on field.
Zatem, myślę że powinieneś spędzić więcej czasu na <??>

4) You should drink stock of herb. :D
Powinieneś napić się ziółek. xD

5) Don't worry I will lend you some money. Now, cheer up!
Nie martw się, pożyczę ci trochę pieniędzy. Teraz, trzymaj.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:37:03+01:00
1) Myślę, że musisz udać się do lekarza lub isc spac.
2) Nie martw się. Pomogę ci z twoimi zadaniami domowymi.
3) Myślę, że musisz spędzicwięcej czasu na polu.
4) Powinieneś pic zioła.
5) Nie martw się, pożyczę ci jakieś pieniądze. Trzymaj się!