1.Szczególne prawo przysługujące głównie szlachcie.
2.Mieszkańcy miast
3.Byli najliczniejszą grupą społeczeństwa , a posiadali najmniej praw.
4.Jego zadaniem było uchwalanie praw.
5.Popularne w 17 wieku miejsca pielgrzymkowe, składające się z zespołu kapliczek symbolizujące Mękę Pańską.
6.Rezydencja króla Jana III Sobieskiego.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T13:24:07+01:00
1.Przywilej
2.Mieszczanie
3.Chłopi
4.Sejm
5.Kalwaria
6.Wilanów
17 4 17
2010-01-11T13:24:54+01:00
1.nie płacenie podatków
2.mieszczanie\burżuazja
3.chłopi
4.władza ustawodawcza
5,
6.pałac w Wilanowie
8 2 8
2010-01-11T14:17:27+01:00
1. przywilej
2. mieszczanie
3. tego nie wiem
4.
5. może droga krzyżowa (nie jestem pewna)
6. łazienki (nie jestem pewna)
mam nadzieje że pomogłam
9 1 9