Bedziesz goscić u siebie kolezanke z zagranicy,ale jestes zajeta w dniu jej przyjazdu. Napisz wiadomowsc:

1. Wyjasnij dlaczego nie mozesz jej odebrac
2. Poinformuj kto ja odbierze
3. Napisz,gdzie dokladnie ta osoba bedzie czekala
4. Popros kolezanke o przyslanie aktualnego zdjecia.

Z gory dziekuje:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T11:35:38+01:00
Przepraszam cię bardzo ale nie mogę cię odebrac , ale odbieże cię mój brat więc nie mósisz się martwic będzie miał kartkę z twoim imieniem . On zawiezie cię do mnie ja postaram się przyjśc jak najszybciej jeszcze raz z góry ciebie przepraszam.
2010-01-11T11:47:38+01:00
Hi Christina!

I'm very sorry, but I can't get back you from the airport. I have to stay in home with my younger sister, I hope you'll understand. So my brather Mark will get back you from the airport, he'll be waiting for you at information opposite exit . Could you sand me your current photo, please?

Take care!
XYZ
1 2 1