Odpowiedzi

2010-01-11T11:45:33+01:00
Zachod slonca(ksiega 1,wersy od 186
opis sadu(ks.2,w.od 410
slotny poranek(ks.6,w.1
burza(ks.10,w.40
opis puszcz litewskich(ks.4,w.od480
opis lasow(ks.3,w.od550
opis nieba(ks.3,w.od 630
opis mlyna(ks.8 w.od 622
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T11:51:52+01:00
Burza ks X w48 - 88
Dwa stawy ks VIIIw37 - 50
ks VIII w 586 - 595
dzikie ptactwo ks II w 11-20
gatunki grzybów ks III w 260 -289
gatunki much litewskich ks II w 699-713
litewski lasy ks III w 548 - 567
muzyka wieczoru ks VIII w 20-36
okolice niemnma ks I w 15-40
polskie niebo, chmury ks III w 637-653
przed burza ks VIII w 1-19
ptactwo domowe ks V w 57-75
ptactwo domowe, ogród ks III w 53-70
puszcza litewska ks IV w479-504
sad ks II w 400-430
serce puszczy : matecznik ks IV w 505-565
świt ks VI w 1-8
wieczorne niebo ks VIII w 61-98
wschod slonca ks XI w 153-181
zachod slonca ks xII w 843-855
7 2 7