Odpowiedzi

2010-01-11T11:38:20+01:00
1. Brak możliwości pracy w wyuczonym zawodzie
2.niska pła.
3. Ogólna niska liczba osób zatrudnionych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T13:38:36+01:00
Podaj kilka powodów, dla których współczynnik aktywności zawodowej w Polsce jest
stosunkowo niski.
W krajach Unii Europejskiej wynosi on następująco :
Holandia - 66, 3
Dania - 65, 9
Cypr - 64, 7
Irlandia - 64, 5
Szwecja - 64, 5
Portugalia - 62, 9
Wielka Brytania - 62, 5
Austria - 62, 1
Finlandia- 61, 9
To są niektóre z krajów UE.
Więcej na ten temat znajdziesz tu :
http://www.rynekpracy.pl/monitor_rynku_pracy_1.php/wpis.2
natomiast dlaczego jest stosunkowo niski ?
Ponieważ jest niska płaca, mało osób zatrudnionych, no i brak możliwości pracy w wyuczonym zawodzie.

Pozdrawiam! :)
1 5 1