Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T12:19:27+01:00
Cena 1m2=7000zł
-metraż 35-112m2
-garaż-25000zł
-piwnica-750zł za 1m2

Cena mieszkania garazem i piwnicą - cena garażu = cena mieszkania z piwnicą

448 000 - 25 000= 423 000

x - powierzchnia mieszkania
y - powierzchnia piwnicy

Układamy równanie:
x = 15y
x * 7 000 + y * 750 = 423 000

x = 15y
7 000 * 15y + y * 750 = 423 000

x = 15y
105 000y + 750y = 423 000

x = 15y
105 750y = 423 000 / : 105 750

x= 15y
y = 4

x = 4 * 15
y = 4

x = 60
y = 4
Odp. Powierzchnia mieszkania to 60m²
21 4 21
2010-01-11T12:26:42+01:00
A-powierzchnia piwnicy
15a-powierzchnia mieszkania
15a*7000+a*750+25000=448000
10500a+750a=448000-25000
105750a=423000
a=4m²
15*a=60m²
Odp: mieszkanie ma powierzchnię 60m²
7 4 7