Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T12:16:46+01:00
Najbardziej cenie sobie rozmowę.Wtedy mogę wyżalić się przyjacielowi.On pomaga mi zrozumieć największe problemy.
Mój przyjaciel potrafi zrozumieć moje problemy. Mogę powiedzieć swoje tajemnice a on ich nie rozpowie po całej szkole.
2010-01-11T13:25:07+01:00
To że nie musze nikogo udawac, ze jestem soba mimo wad, ktore on akceptuje. Najwiekszym jednak szczesciem w posiadaniu przyjaciol ze w chwilach slabosci smutku, ma mnie kto wysluchac, wesprzec a nawet gdy wymaga tego sytuacja po postu pomilczec a gdy jestem radosna to mam z kim dzielic ta radosc