Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T12:36:01+01:00
Przyjaciel jest dla nas osobą bardzo ważną. Jest osobą, której powierzamy swoje tajemnice, który dzieli z nami nasze smutki i radości. Taki jest i mój przyjaciel. W naszych spotaniach najbardziej cenię to, że nie są one tylko momentem do wypłakania się mu w rękaw lecz także okazją do wspólnej zabawy, żartów, śmiechu. Gdy jest mi źle, takie spotkania podnoszą mnie na duchu, poprawiają mi humor. Dzięki nim wiem, że jest na świecie ktoś, komu nie jestem obojętny, ktoś kto martwi się o mnie, ktoś komu mogę zaufać. Dzięki moim spotkaniom z przyjacielem, nie czuję się wyobcowany w dzisiejszym świecie.
2010-01-11T12:37:07+01:00
W spotkaniu z moim zanajomym cenie sobie to że zawsze mnie wysłucha. Umie mi doradzic w trudnych sprawach. Zawsze mogę na niego liczyc. Lubię spedzac z nim czas poniewaz zawsze dobrze sie bawimy. Nikt nie jest dla mnie tyle wart co on - najlepszy przyjaciel.