Odpowiedzi

2010-01-11T12:44:00+01:00
A) 2400m/min*1m/60s=40m/s
B)1m/s--60m/min
40m/s--?
40*60= 2400m/min
C)100m/s*0.001km/1/3600=0,1*3600/1=360km/h
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-11T12:51:42+01:00
2400m/min = 2400m/60s = 2400:60m/60:60s = 40m/s

40m/s = 40*60m/1*60s = 2400m/1min = 2400m/min

100m/s = 100*3600m/3600s = 360000m/1h = 360km/h

1h = 60min = 3600 s
1km = 1000 m
1 5 1