Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T12:59:59+01:00
- w kościele
- misjonarze, którzy wyjeżdżają na misje, by przekazać ją innym ludziom
- rodzice przekazują swoim dzieciom objaśniając im ją
- w szkole na lekcjach religii
2010-01-11T13:01:19+01:00
Dziś możemy głosić Ewangelię poprzez opowiadanie innym historii z życia Chrystusa lub zachęcanie innych do czytania Pisma Świętego, ale również możemy jej słuchać na mszy czy też czytając ją w domu. Przecież nie zostało ono stworzone tylko po to, aby stać zakurzone na regale z książkami. Uważam, że każdy chrześcijanin powinien wiedzieć coś o życiu Jezusa.
2010-01-11T13:49:09+01:00
Myślę, że Ewangelia jest głoszona w kościele i w szkole na lekcji religii. Często rodzice nam przekazuja informacje za czasów Jezusa:>