Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T13:07:03+01:00
Z matmy to ja miałam obliczanie pole i z jednostkami coś.

Więc powtórz wzory, no i to zamienianie ;D

A z polskiego to będziesz miała, czytanie ze zrozumieniem.
Bardzo dokładnie czytać xDD

A no właśnie.!
Co do wypowiedzi milky
Napisać opowiadanie, albo coś. ;P


http://www.mmszczecin.pl/24209/2009/4/2/sprawdzian-szostoklasisty--zaczeli-modo?districtChanged=true
2010-01-11T13:08:02+01:00
To moze jakies formy wypowiedzi;krótkie np. ogłoszenia,zaproszenia,podania;albo i te dłuzsze np. listy motywacyjne czy oficjalne
wex sobie jeszcze przejzyj jakies testy przykładowe i zobacz czego jest najwięcej
i nie polecam sie uczyc gramatyki, bo z tego nigdy nic większego nie ma;)