Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T13:30:44+01:00
Podobnie jak uczniowie Jezusa i jego bliscy, patrzyli na jego smierc i smucili sie...jednak zostali pocieszeni, Jezus zmartwychwstal i zcekalo go zycie wieczne.
Ci ktorzy w zyciu na ziemi sa przesladowani, sprawdzani, doswiadczaja smutku nedzy...dostana zadoscuczynienie w zyciu niebieskim
12 4 12
2010-01-11T13:33:19+01:00
Ponieważ, Bóg wie że ktoś przyjdzie żeby ich pocieszyć np. kiedy dziecko odchodzi to pocieszeniem jest ... ten ktoś to przyjdzie i ich pocieszy.

Ja tak własnymi słowami, i tak uważam =D
4 3 4