Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T13:51:21+01:00
Np. rozciągające.Czyli podnosisz ręce do góry. Jesli chodzi o odżywianie to proponuję posiłki lekkostrawne,mało kaloryczne
1 1 1
2010-01-11T13:55:04+01:00
Obawiam się że raczej nie ma takich ćwiczeń na rośnięcie niestety..( bo mi też by się takie przydały..;) ale nie ma się czym przejmować do 21 roku życia masz jeszcze czas..:))))))))))) Ale podobno są jakieś ćwiczenia na krgosłup wspomagające rośnięcie.
POZDRAWIAM
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T13:55:23+01:00
...albo przywiązujesz się do żyrandola i zawisasz głową w dół.

...albo poczytaj trochę o Genetyce :]








btw....nie '' rośnięcie '' tylko wzrost !!!
kiedy Wy się j.polskiego nauczycie ??? litości ! :]
1 1 1