Odpowiedzi

2009-09-24T15:28:14+02:00
  • ACDC
  • Rozwiązujący
2009-09-24T16:21:38+02:00
Komórka zwierzęca:wodniczka, błona komórkowa, siateczka śródplazmatyczna, jądro komórkowe, aparat Golgiego, mitochondrium, cytozol, organelle,

Komórka roślinna:wodniczka, błona komórkowa, siateczka śródplazmatyczna, jądro komórkowe, aparat Golgiego, mitochondrium, cytozol, ściana komórkowa, chloroplasty,

komórka grzyba:jądro komórkowe, mitochondrium, ściana komórkowa, błona komórkowa, aparat Golgiego, cytozol, siateczka śródplazmatyczna, wodniczka, chityna,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T17:18:27+02:00
Komórka grzyba:
jądro komórkowe, mitochondrium, ściana komórkowa, błona komórkowa, aparat golgiego, cytozol, siateczka śródplazmatyczna, wodniczka, chityna
komórka zwierzęca:
wodniczka, błona komórkowa, siateczka śródplazmatyczna, jądro komórkowe, mitochondrium, cytozol, organelle
Komórka roślinna:
wodniczka, błona komórkowa, siateczka śródplazmatyczna, jądro komórkowe, aparat golgiego, mitochondrium, ściana komórkowa, chloroplasty