Odpowiedzi

2010-01-11T13:56:16+01:00
3. Pamiętaj, abyś dzień święty święcił. - nakazuje chodzić do kościoła w niedzielę i święta
4. Czcij ojca swego i matkę swoją.- nakazuje kochać rodziców
5 3 5
2010-01-11T13:57:29+01:00
III aby chodzić do kościoła w niedzielę i święta
zabrania rezygnować z mszy świętej

IV aby szanować i słuchać rodziców
zabrania pyskować i nie słuchać się rodziców
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:02:21+01:00
3. Nakazuje aby dni święte święcić ,czyli uczestniczyć we mszy świętej a zakazuje wykonywania prac codziennych które można wykonać w innym czasie.
4. Nakazuje aby mieć szacunek do swoich rodziców,okazywać im miłość i pomagać im. Natomiast zakazuje nie posłuszeństwa,lekceważenia .
14 4 14