Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T14:23:45+02:00
(6*5 - 2*2)/(6*5) * 100% = 86 i 2/3 %
[(to co było - to co odcięto)/(to co były) * 100%]
2009-09-24T14:25:38+02:00
Pp=a*b+=6*5=30m2
Pk=a*a=4m2
30
--- *100=75%
4
NIe jestem pewien czy dobrze nie jestem zbyt dobry z matmy
2009-09-24T14:50:44+02:00
(6x6)-(2x2)=36-4=32

36=100%

obliczamy ile jeden metr stanowi procentów:
100:36=jest to w zaokrągleniu 2,8%

teraz 32x2,8=89,6%

odp. Pozostało 89,6% blachy.