Napisz , które miejsca w Polsce odpowiadają poniższym opisom.

1.It is a multicultural place -
2. It has a rich history -
3. It has got a very famous street -
4. It is the birthplace of someone famaus -
5. It organizes a famous festival -

2

Odpowiedzi

2010-01-11T14:15:33+01:00
1. pałac kultury i nauki w warszawie
2. Płock
3. moze słynna ulica Poselska w Otwocku?.. nie wiem bo jest wiele slynnych ulic w Polsce.
4. miejsce narodzin kogos slawnego . - np Torun
5. jest tam organizowanych wiele festiwali to np Krakow
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:27:55+01:00
1)Warszawa
2)Kraków
3)Międzyzdroje
4)Poznań
5)Sopot
1 5 1