Odpowiedzi

2010-01-11T14:06:39+01:00
Np. Piękne budowle ( Koloseum), po za tym to że przyjęła naszego śp. Papieża Jana Pawła II jako swojego członka i rodaka
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:11:24+01:00
1. Łacina
2. Rozwiązania techniczne i organizacyjne
3. Jako pierwsi stworzyli imperium, gdzie wszyscy wolni mieszkańcy otrzymali obywatelstwo.
4. Prawo
5. Chrześcijaństwo
6. Teatr i literatura (Wergiliusz, Owidiusz i Horacy)

Wzięłam z powtórzenia z podr. od historii, więc powinno być dobrze :D
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T14:28:30+01:00
1. Łacina
2. Rozwiązania techniczne i organizacyjne
3. Jako pierwsi stworzyli imperium, gdzie wszyscy wolni mieszkańcy otrzymali obywatelstwo.
4. Prawo
5. Chrześcijaństwo
6. Teatr i literatura (Wergiliusz, Owidiusz i Horacy)



Pozdrawiam
1 1 1