Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T14:11:19+01:00
"Życie człowieka jest święte."

co jest święte ?
życie kogo jest święte ?
jakie jest życie człowieka ?
czyje życie jest święte ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:12:11+01:00
1. Czym jest życie.?
2. Czemu życie jest święte.?
3. Czym jest świętość w życiu i jakie ma z nim powiązania.?
4. Co oznacza to stwierdzenie.?
5. Po czym można wywnioskować że życie człowieka jest święte.?
2010-01-11T14:16:19+01:00
Dlaczego tak jest?
co to znaczy ?
jakie są tego skutki?
jak to pogłębiać?
po co człowiek musi być świętym?