Odpowiedzi

2010-01-11T14:12:30+01:00
Ołów tonie w wodzie, gdyż ma gęstość większą niż gęstość wody [11,5 g/cm3 > 1g/cm3]

Ołów wrzucony do rtęci będzie natomiast pływał, gdyż ma mniejszą gęstość niż gęstość rtęci.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:13:32+01:00
Ponieważ ołów ma większą gęstość od gęstości wody, dlatego tonie.
Ołów w rtęci nie utonie, ponieważ ma mniejszą gęstość od gęstości rtęci.