Odpowiedzi

2010-01-11T14:14:32+01:00
Syzyf zostal Skazany przez Bogow,poniewaz roznosil plotki o nich ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T14:16:49+01:00
Syzyf został ukarany przez Bogów za :
gadulstwo
za to ze nie umiał dochowac tajemnicy
za to ze był niedyskretny.
za to że Nie zawsze był uczciwy.
wyjawiał drobne tajemnice bogów
wykradał nektar i ambrozję.
  • ccp
  • Rozwiązujący
2010-01-11T14:41:51+01:00
Syzyf chciał ukraść Bogom ogień