Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-24T14:33:10+02:00
A² = 4489
a = 67

Przekątna kwadratu to a√2
x - przekątna
x = 67√2
2009-09-24T14:34:57+02:00
A do potegi 2 = 4489
a=pierwiastek z 4489
a=67
przekatna d = a pierw z 2
d=67 pier z 2
2009-09-24T15:20:33+02:00
P = 4489 cm - pole telewizora
a - bok telewizora

P = a²
czyli
a = (pierwiastek z) P
a = (pierwiastek z) 4489
a = 67 cm

wzór na przekątną kwadratu:
d = a (pierwiastek z) 2
tak więc:

d = 67 * (pierwiastek z) 2

d = 94,47cm