Odpowiedzi

2010-01-11T14:21:09+01:00
Pozytywy:
-wszyscy mówiliby jednym językiem, nie mielibyś my problemów z komunikowaniem się

Negatywy:
-nie uczylibyś my się, nie edukowalibyś my się

Nie da się tak do końca tego określić, bo to zależy od tego kto jak patrzy na świat i jakie ma poglądy;P
Wegług mnie tak, podr xD
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:22:43+01:00
Pozytywy:
1. Każdy człowiek mógłby się porozumieć z innym człowiekiem.
2. Nie trzeba by było pisać instrukcji do różnego rodzaju urządzeń.
3. Każdy traktował by innego jako równego sobie.
4. Nie trzeba używać tłumacza.

Negatywy:
1. Kłótnie pomiędzy ludźmi.
2. Ułatwienie terrorystom nawiązania kontaktu z innymi przestępcami.
3. Brak pracy dla tłumaczy. ;)
1 5 1