Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T14:26:02+01:00
Obowiązki giermka:
Przygotowanie do stanu rycerskiego.
Okres trwania od sześciu miesięcy do roku.
1. Poznanie etykiety dworskiej.
2. Nauka gry na przynajmniej jednym instrumencie historycznym.
3. Napisanie przynajmniej pięciu wierszy, znajomość ballad i innych utworów historycznych.
26 4 26
2010-01-11T14:30:22+01:00
Obowiązki giermka:
-uczył się od rycerza władać bronią, jezdzić konno, strzelać z łuku
-miał za obowiązek dbać o rynsztunek rycerza (np. czyścić i oliwić zbroję),
-dbał o jego wierzchowca
12 4 12