Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:43:28+01:00
1cm=10mm
Długości boków to 2,8cm i 2,3cm, czyli 28mm i 23mm,
Pole to 28mm*23mm=644mm²
Wartość znaczka to 1100000 $
Szukamy wartość dzielona na pole czyli 1100000$/644mm²=1708,07$/mm² czyli jeden milimetr kwadratowy kosztował 1708,07 dolarów.
2010-01-11T18:13:49+01:00
2,8*2,3=6,44cm 6,44cm=644mm
1,1mln$= 110000000c
110000000c:644=170 807c
odp 1 mm² tego znaczka kosztuje 170807centów