Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T14:31:52+01:00
Duchy przedstawiły mu wigilie w która umrze jezeli sie nie zmieni.
postawiły mu warunek ze jeseli sie nie zmieni jak bedzie duchem bedzie bląkał sie po świecie i nie zazna spokoju.
2010-01-11T14:33:43+01:00
Na początku przyszedł duch Jakuba Marleya,i ogłosił mu ,ze nawiedza go 3 duchy-
-pierwszy duch był duchem przeszłych świąt bożego narodzenia,pokaza mu jego święta z przeszłości
-drugi duch pokazał wizje świat teraźniejszych;min.jak obchodzi je jego siostrzeniec,chore dziecko z rodziny Timi Kruszynka
- ostatni duch był świętami przyszłości;pokazał mu jego na łożu śmierci i ludzi których nie interesuje jego przyszła śmierć
1 5 1