Odpowiedzi

2010-01-11T14:39:19+01:00
1.

Mamo, proszę Cię o to, abyś pozwoliła mi przygarnąć kotka. Popatrz tylko, jest taki mały biedny. Trzęsie się z zimna. Obiecuję, że cały obowiązek opiekowania się nim biorę na siebie. Nie zawiodę Twojego zaufania, możesz być tego pewna! Nie chcesz chyba, żeby stało mu się coś złego a dworze?

2.

a) używanie toników do twarzy,
b) codzienna kąpiel wieczorna, a po niej dokładne wytarcie się ręcznikiem,
c) mycie zębów rano i wieczorem,
d) mycie rąk przed i po każdym posiłku.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:46:03+01:00
- ponieważ mając zwierzaka nauczę się odpowiedzialności
- jest okres zimowy a ten kotek marznie i potrzebna mu pomoc
- koty są czyste
- to będzie nasza pociecha

w okresie dojrzewania wydzielamy dużo więcej potu i ma on nieprzyjemny zapach przy zetknięciu z bakteriami dlatego musimy często się myc .w miejscach intymnych też możemy się przez nie dbanie o higienę narazic na zapalenia i różne tego typu choroby. musimy często myc włosy ponieważ szybciej nam się przetłuszczają, a co najważniejsze myc twarz kilka razy dziennie i używac kremów hamujących wydzielanie gruczołów łojowych by zapobiegac wypryskom
1 5 1