Odpowiedzi

2010-01-11T14:38:05+01:00
A)1cm-5m
1cm2-25m2
x- 1000m2

x=1000/25=40cm

b)1cm-200km
1cm2-40000km2
55cm2-x

x=40000/55=727,3 (w zaokrągleniu)
9 2 9
2010-01-11T14:40:14+01:00
1)
1cm to 5 m
1 cm^2 to 25 m^2
x cm^2 to 1000 m^2

x = 40cm^2

2)
1cm to 200km
1cm^2 to 40 000km^2
55cm^2 to x km^2

x = 2 200 000km^2
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:40:56+01:00
1.
P=1000m²
k=1:500
P'/P=k²
p'/1000=(1/500)²
P'=1/250000*1000
p'=1/250m²=0,004m²=40cm²

Plac zajmuje powierzchnie 40cm²

2.
P'=55cm²
k=1/20 000 000
P'/P=k²
55/P=(1/20000000)²
55/P=1/400 000 000 000 000
55=1/400 000 000 000 000*P
22 000 000 000 000 000=P
P=22 000 000 000 000 000cm²=2200000000000m²=2200000km²
Grenlandia zajmuje powierzchnie 2200000km²


11 3 11