Odpowiedzi

2010-01-11T14:36:17+01:00
Może coś w stylu: Ludzie zagubieni na tej ziemi, źle postępują, jest bałagan na świecie i takiego zasmuconego, załamującego ręce Boga nad nimi ale nie dosłownie na niebie. A może Boga umieścić między ludźmi ale jakoś wyróżnionego.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T14:43:55+01:00
No to wklej albo narusuj księdza w kościele.
A do góry Bóg nawołujący.
jeżeli rysunek i potrafisz tak rysowac to rysuj olówkami tylkooo.
Albo jak asz czas to zrób jaką wyklejankę ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:58:28+01:00
Ja bym namalowała taki tunel ze światła ,a na jego końcu Jezusa z otwartymi ramionami ,pod spodem napis "Potrzebuję Cię" czy inny.
A co do techniki radzę pastele.