Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T14:42:40+01:00
I must do my homework every day. - Musze odrabiać pracę domową codziennie.
I must clean the window twice a week.-Muszę umyć okna 2 razy w tygodniu.
I must study my sister English .--Muszę uczyć moją siostrę Angielskiego.
i mustn't clean the bathroom.-Nie muszę myć wanny.
I mustn't peel the potatoes.-Nie muszę kroić ziemniaków.
7 3 7
2010-01-11T17:17:07+01:00
I must clean my room every week. I must learn and go to school every day. ( Muszę sprzątać swój pokój co tydzień. Muszę się uczyć i chodzić do szkoły)
I can watch tv and play the comuter games. (Mogę oglądać telewizję i grać w gry komputerowe)
I mustn't smoke. I mustn't come back home at night. (nie wolno mi palić. Nie mogę wracać do domu wieczorem)
6 4 6