Odpowiedzi

2010-01-11T14:53:28+01:00
Pozytywne skutki:
- nie musielibyśmy się uczyć języków obcych,
- gdzie byś pojechał/a tam byś mógł/mogła bez problemu się porozumieć
- nie trzeba by było tłumaczyć filmów
- lepszy sprzęt
- mniej wojen
negatywne skutki:
- mniej ludzi miałoby prace

nic wiecej nie mogę wymyslic =(

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T15:03:56+01:00
Pozytywy:
- idealna komunikacja pomiędzy ludźmi
- jedna kultura
- jedna tradycja
- podróże bez ograniczeń
- możliwość przemieszczania się na całej ziemi
- jedna wiara
- jedno państwo
- jedna wielka rodzina bez barier komunikacyjnych
- wspólne pochodzenie i korzenie
- brak ograniczeń w codziennym funkcjonowaniu tzn chodzi mi o prace
Negatywy:
- życie byłoby nudne gdybysmy nie mogli poznawać innych kultur
- od każdego narodu można sie czegoś nauczyć chociażby języka
- każde państwo ma inną tradycje i dla innych państw poznawanie tej tradycji i zwyczajów jest ważne nie tyle ze względu np. podjęcia pracy czy też wyjazdu na wakacje lub poniekąd znalezienia bliskiej osoby
- inne narody uczą nas różnego podejścia do życia, odmiennej mentalności
- inne style życia,
- odmienne wartosci
- mamy do wyboru jakim językiem chcemy sie posługiwać
- mozemy zmienić swoje poglądy i ideały
- poznajemy inny świat inny od tego w którym żyjemy i to nie znaczy że musimy do niego wracać wiele osób wyjeżdza za granicę i juz nie wraca na stałe
- możliwość nauki ciekawych języków
1 5 1