Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-11T14:42:05+01:00
Miłość dla mnie to dla mnie gama zapachów przeróżnych kwiatów. Miłość zmienną jest, więc zgodnie z nastrojami zmienia się jej zapach. czasami czuję słodki zapach konwalii, zdarza mi się czuć lekką goryczkę stokrotki. Nierzadko zaskakuje mnie wonią róży, a gdy wkrada się stagnacja to pachnie tulipanami. Miłość raczy mnie cała paletą zapachów kwiatów. Czasami tylko lekko drażną mój nas, lecz zdarza się, że posiadają duszącą i mdlącą woń.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-11T14:42:55+01:00
Radością, szczerością, wzajemnym zaufanie, wspieraniem sie w kazdym momencie, podnieceniem,